مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 00:152022-11-20حوادث

فارس من| مماشات کی به پایان می رسد؟


اغتشاشگران گستاخ شده اند؛ با دلار و ارز و سلاح هایی که دلواپسان خارجی برای شان می فرستند به جان مردم و حافظان امنیت افتاده اند چراکه می دانند مأموران با پینت بال و گلوله های پلاستیکی حریفشان نمی شوند؛ - گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری: مسلح شده اند آن هم با انواع و اقسام سلاح از کلت و کلاشینکف گرفته تا دوش پرتاب و نارنجک.

اول با هشتگ نویسی شروع کردند و شعار؛ تا به فراخوان رسیدند و اغتشاش.

کم کم که دیدند فضا مناسب است دست به خشونت زدند؛ سطل آشغال ها را آتش زدند، راهبندان کردند؛ مغازه و بانک تخریب کردند تا اینکه افتادند به امر کشته سازی؛ از خودکشی گرفته تا تصادف و قتل و حادثه را همه و همه به پای نظام نوشتند.

اما باز پازل شان تکمیل نبود رنگ و بوی خون کم داشت! با چوب و سنگ و چماق و مشت و لگد افتادند به جان نیروهای حافظ امنیت از بسیجی گرفته تا انتظامی؛ بعد که دیدند حریفشان با باتوم، پینت بال و سینه ستبر جلو آمده ، گستاخ تر شدند؛ چاقو و تیزی و بلندی به دست گرفتند و داعشی وار سلاخی کردند! چادر از سر زنان محجبه کشیدند، به جرم بسیجی بودن با چوب و سنگ و لگد و قمه امثال آرمان و روح الله را به قتل رسانده و روی جسم هر آنکه را که با آنها همراه نبود با تیزی یادگاری گذاشتند! این اواخر هم که وقیحانه با انواع سلاح های متنوع کشتار جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مماشات کی به پایان می رسد؟

فارس من| مماشات کی به پایان می رسد؟